Найпростіші правила безпеки користування корпоративною поштою практично такі самі, як і при будь-якому спілкуванні в інтернеті. Наприклад, в третьому класі середньої школи пропонують правила, які після заміни слів “батьки” та “дорослі” на “адміністратор”, утворюють основні правила безпечної роботи в інтернет
Правила персональної безпеки
- Не відкривати вкладення з листів від невідомих адресатів, навіть коли текст листа вас до цього зацікавлює (такі тексти задля цього спеціально готуються) — Це так само небезпечно, як і впускати у квартиру невідомих людей, які теж можуть розповісти вам цікаві історії.
- Не надсилати персональні данні навіть тоді, коли за це вам обіцяють багато міліонні суми, які залишилися від померлих родичів. —- Це теж саме, що віддати власні документи першому зустрічному.
- Помічати спамові розсилання як ненадійну пошту, щоб надалі вона сортувалася за цією ознакою. — Інакше це теж саме, що запросити кожного, хто роздає рекламу до власної поштової скриньки.
- Вміти відрізняти листи з шантажем.
Для блокування небажаних адрес та вмісту користувач може скористатися контекстним меню, яке можна викликати натисканням правої клавіши миші на листі, який треба у наступному заблокувати:
Засоби корпоративної безпеки
- Про всі проблеми корпоративної пошти та випадки масових небажаних надсилань сповіщати службу підтримки.
- Намагатися виконувати всі правила роботи з корпоративною поштою — допомагати колегам, які про це забули.
- Намагатися якнайменше надсилати файли безпосередньо поштою. Розміщувати ці файли у корпоративних сховищах:
– системні файли в SharePoint (ЛІТ, Дніпро),
– тимчасові – разові в персональному OneDrive (ЛІТ, Дніпро). - Зберігати копії важливі дання у спеціально створених хмарних сховищах.
- Не використовувати паролі для парольного доступу до файлів та архівів. Замість цього рекомендуємо надавати доступ до таких ресурсів за допомогою організації прав доступу відповідним користувачам, які передбачає система SharePoint.