З метою швидкої та безпечної комунікації в ліцеї запроваджено функціонування корпоративного простору на базі Microsoft Office 365. Всі розсилання та повідомлення учасників освітнього процесу відбуваються лише на ліцейські адреси.
Увага! Зовнішні адреси використовуються лише у випадку втрати доступу користувача до свого аккаунту!
Служба підтримки (live) підтримує запити лише з ліцейських адрес. Роз’яснення та допомога учасникам освітнього процесу надається тільки на корпоративні адреси. Виключенням є лише випадки втрати доступу користувача до своєї корпоративної пошти.
Акаунти користувачів, які не виконують правила функціонування корпоративного простору блокуються адміністратором без попередження. Розблокування адрес порушників проводиться після відповідного рішення адміністрації. У випадку блокування учнівських акаунтів до адміністрації повинні звернутися батьки учня.
Всі учасники освітнього процесу ліцею мають отримати корпоративний акаунт. Для створення акаунту потрібно:
- для учнів курсів – заповнити анкета вступника. Данні акаунту надсилаються на адреси вказані у заяві.
- для учнів ліцею акаунт створюється після подачі заяви про вступ.
- для викладачів та працівників ліцею при прийнятті на роботу.
- батьків учнів ЛІТ (лише пошта) після початку навчального процесу. Данні батьківського акаунту надсилаються на ліцейські адреси учнів. З метою розвинення самостійності учнів в ліцеї не передбачається безпосередній доступ батьків до більшості внутрішніх ресурсів в тому числі до оцінок та завдань – це завдання не для батьків, а для учнів. Якщо батьки бажають, то доступ до оцінок вони можуть здійснювати за допомогою учнів, а не безпосередньо.
- також ліцейські акаунти можуть отримати науковці та викладачі інших освітніх закладів, які співпрацюють з ліцеєм відповідно до планів освітнього процесу.
- корпоративні акаунти випускників ліцею (лише тих, хто закінчив цикл навчання) зберігаються в межах програми alumni. При цьому відбувається зміна наданих ліцензій на відповідний план випускника. Дія поштових адрес випускників не обмежується часом або наступними статусами та місцем роботи.
Шановні учасники навчального процесу!
Для службових та освітніх задач користуйтеся виключно корпоративними засобами.
Щорічно ліцеєм створюється понад 600-700 нових акаунтів учнів. Постійно активними є понад півтори тисячі службових адрес. Надійне листування такого об’єму при використанні зовнішньої пошти є небезпечним для збереження персональних даних та практично неможливим.
Захист акаунту
Для підвищення безпеки акаунтів, за Вашою заявкою, служба підтримки може ввімкнути двофакторну автентифікацію Вашого акаунту