Створення та проведення освітніх вебінарів.
(Більшість посилань потребує наявність акаунта Office 365)
Кожен освітній заклад Дніпра ліцензовано на проведення безкоштовних професійних вебінарів за допомогою Skype для бізнесу. Зауваження: Skype для бізнесу та Skype це різні додатки з різною адресацією. Вхід до Skype для бізнесу здійснюється за допомогою логіну Office 365.
1) Встановити Skype для бізнесу:
Для цього треба перейти на сторінку встановлення програмового забезпечення.
Обрати для встановлення необхідний повний пакет MS Office або тільки Skype для бізнесу.
2) Запланувати нараду відповідного типу:
Щоб запланувати вебінар – ввійдіть до свого акаунту та перейдіть за посиланням, показаним вище. Введіть відповідні налаштування, наприклад, як показано на скріншоті:
Особливо важливі наступні налаштування:
Часовий пояс (UTC+02:00 Гельсінки, Київ, …). Важливо, щоб комп’ютер доповідача також було налаштовано на відповідний часовий пояс. Краще за все на комп’ютерах, або мобільних пристроях учасників налаштувати автоматичну синхронізацію часу. Це треба зробити до налаштування часу проведення вебінару.
3) Отримати відповідне посилання (після натиснення на кнопку “Зберегти“) та розмістити його на сайті або надіслати по пошті запланованим учасникам.
4) Приєднатися до вебінару (у вказаний час) за посиланням, яке ви отримали. Почати його проведення.
Увага! Ведучій вебінару повинен приєднатися до вебінару за допомогою локального додатку Skype для бізнесу (для того, щоб мати можливість керувати вебінаром та користувачами, які приєднані до вебінару),
Як приєднатися до вебінару Skype для бізнесу?
Учасники можуть приєднуватися до вебінару і без встановленого Skype для бізнесу, за допомогою браузеру. Але перший раз при приєднанні треба погодити встановлення відповідного плагіну для подальшої роботи Skype через браузер.
Як приєднатися, якщо у Вас немає встановленого Skype для бізнесу?
Для того, щоб чути трансляцію вебінару та відповідати на запитання кожен учасник повинен мати мікрофон або вебкамеру (на ноутбуках та мобільних пристроях вони зазвичай вбудовані). Якщо камери немає, то можна приєднати до комп’ютера телефонну гарнітуру.
5) Ввімкнути запис вебінару для подальшого перегляду.
Увага! Збереження запису вебінару триває деякий час. Ви можете завершити вебінар, але не вимикайте комп’ютер до завершення збереження. За збереження відповідає доданок “Диспетчер записування Skype для бізнесу“, в якому ви можете переглянути завершені записування та знайти записані файли..